Blog
Zwiększ liczbę dokończonych zakupów w sklepie internetowym dzięki nowej funkcjonalności ponowienia płatności. Od tej chwili nasza bramka płatnicza umożliwia użytkownikom ponowienie płatności, jeśli wcześniejsza płatność została odrzucona. Bramka płatnicza zachęca użytkownika do podjęcia kolejnej próby dokonania płatności.
W TrustPay klient i jego zadowolenie są na pierwszym miejscu. To między innymi z tego powodu staraliśmy się, aby nasza bramka płatnicza odpowiadała najnowszym trendom, a jednocześnie była komfortowa, przejrzysta i pozwalała się łatwo wdrożyć do sklepu internetowego.
Otóż istnieje wiele sposobów płacenia za zakupy w sieci. W niektórych krajach alternatywne płatności stały się popularniejsze niż płatności kartą. Wiesz o czym mowa? W dzisiejszym wpisie przedstawiamy alternatywne metody płatności.
W ciągu ostatniego roku TrustPay przedstawił wiele fantastycznych rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby swoich partnerów i wprowadził szereg nowych, ulepszonych usług.
Nie chcemy być jedną z wielu bramek płatniczych na rynku, chcemy być partnerem biznesowym dla naszych klientów.
Poznajcie się! Przedstawiamy utalentowanych członków zespołu TrustPay w nowym formacie na naszym blogu – poznaj zespół TrustPay.
Do rozmowy zaprosiliśmy naszą obrotną, zawsze uśmiechniętą Miroslavę Lipkovą, Director of Operations and Quality Assurance.
Płatności cykliczne i abonamenty pozwalają utrzymać kontakt między klientami a sprzedawcą, są więc jednym ze sposobów na utrzymanie długofalowych relacji. Firmom oferującym to rozwiązanie pozwalają z kolei poświęcić czas na promowanie swoich produktów i usług, a nie kontrolę płatności.
Zjawisko porzucania koszyka wciąż stanowi duże wyzwanie dla sprzedawców. I choć próbują je zwalczać, wciąż niepokojąco wysoki jest jego przeciętny wskaźnik, dochodzący do 80%. Dlatego tak ważne jest stworzenie odpowiednich warunków i zapewnienie komfortowych doświadczeń zakupowych, co przełoży się na liczbę konwersji oraz ograniczenie liczby klientów, którzy w ostatniej chwili opuszczają stronę.