Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

28. stycznia 2022

Jakie korzyści przyniósł 3D Secure 2

autor: TrustPay
Obserwuj nas:

Od 1 stycznia 2021 r. zakupy w sklepach internetowych są bezpieczniejsze dzięki protokołowi uwierzytelniania 3DS2. W naszym nowym wpisie przeczytasz, w czym jest on lepszy od swojego poprzednika i jak widzi to TrustPay.

Jeszcze do niedawna zakupy przez internet nie były tak bezpieczne jak dziś. Aby zrealizować płatność, trzeba było podać dane karty. Brakowało jednak odpowiedniej ochrony. Dlatego, ze względu na wysoki wskaźnik oszustw, wprowadzono protokół uwierzytelniania 3DS (3DS1). Klienci autoryzowali płatności za pomocą kodu PIN przesyłanego SMS-em, ale i tak zdarzały się przypadki oszustw, które zakłócały sprzedaż w sieci. Z tego powodu powstała najnowsza wersja protokołu 3DS2, która oferuje nowoczesne metody weryfikacji tożsamości przy płatności w internecie.

3DS2 wykorzystuje silne uwierzytelnianie klienta (SCA)

W odróżnieniu od swojego poprzednika, protokół 3DS2 jest bezpieczniejszy. Opiera się na dwuetapowym uwierzytelnianiu Strong Customer Authentication (SCA), które polega na kombinacji dwóch z trzech przedstawionych poniżej sposobów:

  1.   za pomocą czegoś, co klient zna: jednorazowego hasła, pytania kontrolnego
  2.   za pomocą czegoś, co klient posiada: karta kredytowa, urządzenie mobilne
  3.   za pomocą czegoś, czym klient jest: dane biometryczne (odciski palców, zdjęcie twarzy)

TrustPay - 3ds2

3DS2 chroni sklepy internetowe i klientów

Podczas transakcji następuje wymiana wielu danych pomiędzy sklepem internetowym, bramką płatniczą a bankiem. Na ich podstawie bank jest w stanie ocenić, czy transakcja nie jest oszustwem (fraud). Właściciele sklepów internetowych nie muszą się zatem obawiać, że poniosą straty na skutek próby nadużycia karty. Prawidłowe wdrożenie protokołu 3DS2 pozwala przenieść ryzyko na wydawcę karty (bank kupującego).

Jak TrustPay podchodzi do protokołu 3DS2?

W TrustPay zadbaliśmy o płynne wdrożenie protokołu 3DS2 do sklepów internetowych naszych partnerów. Dodaliśmy wszystkie niezbędne funkcjonalności, dzięki którym nadal można wygodnie przyjmować płatności. W nowej wersji protokołu weryfikuje się znacznie więcej danych niż wcześniej, co pozwala wyeliminować ewentualne próby oszustwa.

I tak nasi partnerzy, bez konieczności podejmowania jakichkolwiek kroków, przeszli na nowy standard bezpieczeństwa 3DS2, ponieważ sami o wszystko zadbaliśmy. A ich klienci mogą bez obaw korzystać z najnowocześniejszych metod uwierzytelniania przy zakupach w internecie.

W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami na podpora@trustpay.eu lub telefonicznie pod numerem +421 2 321 68 450. Pamiętaj, że jesteśmy tu dla Ciebie! Śledź nas w mediach społecznościowych na portalach Facebook i LinkedIn.

To też może Cię zainteresować

Bezpieczne zakupy przez internet
Nie tylko technologie, lecz również trwająca na świecie pandemia zmieniły nasze zwyczaje zakupowe. Coraz częściej wybieramy zakupy w sieci zamiast wizyty w sklepie stacjonarnym.
Economy
author: TrustPay
Optymalizacja bramki płatniczej lub jak ograniczyć odsetek porzucanych koszyków
Zjawisko porzucania koszyka wciąż stanowi duże wyzwanie dla sprzedawców. I choć próbują je zwalczać, wciąż niepokojąco wysoki jest jego przeciętny wskaźnik, dochodzący do 80%. Dlatego tak ważne jest stworzenie odpowiednich warunków i zapewnienie komfortowych doświadczeń zakupowych, co przełoży się na liczbę konwersji oraz ograniczenie liczby klientów, którzy w ostatniej chwili opuszczają stronę.
Economy
author: TrustPay
Jak dostosować sklep internetowy do zagranicznych klientów?
Wartość europejskiego rynku e-commerce pod koniec 2020 r. szacowano na ponad 700 miliardów euro, przy czym prawie jedna czwarta wartości transakcji e-commerce generują zakupy u zagranicznych sprzedawców.
Economy
author: TrustPay