Poznaj zespół TrustPay: Wywiad z Kristíną Kráľovą, Sales & Account Manager na rynek lokalny (Słowacja i Czechy)
Poznaj zespół TrustPay: Wywiad z Kristíną Kráľovą, Sales & Account Manager na rynek lokalny (Słowacja i Czechy)
Dlaczego zdecydowałaś się dołączyć do TrustPay?
Prawdę mówiąc, gdy zaczęłam się zastanawiać nad zmianą pracy, nie byłam pewna w jakim kierunku chciałabym się rozwijać. Moja dobra koleżanka, która pracowała wcześniej w TrustPay zapytała, czy nie chciałabym spróbować właśnie tam. Rozeznałam się w temacie i stwierdziłam, że brzmi całkiem ciekawie, więc mogę spróbować.
Na rozmowie wstępnej chyba po obu stronach zaiskrzyło, bo natychmiast zaproponowano mi pracę. 😊 To w pracy w TrustPay zorientowałam się, co lubię robić i w jakim kierunku chcę rozwijać swoją karierę.
„Bardzo chciałabym, aby dzięki moim staraniom TrustPay stał się rozpoznawalny jako jeden najlepszych i najbardziej doświadczonych dostawców bramek płatniczych i płatności elektronicznych”.
Jakie stanowisko obecnie zajmujesz i co najbardziej lubisz w swojej pracy?
Aktualnie pracuję na stanowisku Sales & Account Manager na rynek lokalny (Słowacja i Czechy).
Do moich zadań na tym stanowisku należy poszukiwanie nowych partnerów do współpracy i dbanie o tych obecnych. Ponieważ jestem bardzo towarzyską osobą, a praca z ludźmi zawsze sprawiała mi przyjemność, trudno mi ocenić, co daje mi największą satysfakcję.
Z jednej strony uwielbiam to uczucie, kiedy udaje mi się załatwić jakąś pilną sprawę albo rzecz, z którą klient się do mnie zwróci, i widzę, że jest zadowolony z zaproponowanego rozwiązania, z drugiej strony lubię zadania wymagające kreatywności i pomysłowości w poszukiwaniu nowych partnerów i przygotowywaniu dla nich rozwiązań skrojonych na miarę. Klient może mieć stuprocentową pewność, że jest w dobrych rękach.
Oczywiście na tym moje zadanie się nie kończy, bo o zadowolenie partnera trzeba dbać, innymi słowy trzeba na nie zasłużyć. : ) Nie chodzi przecież o to, żeby dobić targu i przestać odpowiadać na telefony. W swojej pracy zawsze staram się, aby moi partnerzy handlowi wiedzieli, że mogą na mnie liczyć, mogą zwrócić się do mnie z każdą prośbą czy pytaniem. Czasami zresztą sama dzwonię upewnić się, czy wszystko w porządku. Czasami proponuję spotkanie przy kawie czy dobrym obiedzie. Dobre relacje to podstawa, a ja dbam o każdą relację.
TrustPay bierze też udział w licznych targach i konferencjach, gdzie mam możliwość spotykania naszych klientów, branżowego „networkingu” i poznawania nowych inspirujących osób. Czasami nasze drogi się przecinają i udaje nam się nawiązać długofalową współpracę. Zadowolenie obu stron jest bezcenne. 😊
Co najbardziej doceniasz w swojej pracy i co obecnie jest dla Ciebie największym wyzwaniem?
Najbardziej doceniam to, że mam wolną rękę, jeśli chodzi o zarządzanie czasem i kreatywność. Nikt mi w zasadzie nie dyktuje co i kiedy mam robić, choć zawszę doceniam rady od bardziej doświadczonych ode mnie. Ostatecznie to mnie najbardziej powinno zależeć na tym, żeby tak rozplanować sobie pracę, aby była ona jak najbardziej efektywna i przynosiła spodziewane rezultaty.
Poza tym regularnie uczestniczę w mitingach i brainstormach, których mamy kilka tygodniowo.
Największe wyzwanie? Bardzo chciałabym, aby dzięki moim staraniom TrustPay stał się rozpoznawalny jako jeden najlepszych i najbardziej doświadczonych dostawców bramek płatniczych i płatności elektronicznych, którym zresztą jest 😊 i żebyśmy jako słowacka firma zbudowali na lokalnym rynku jeszcze silniejszą i bardziej rozpoznawalną markę, na którą postawi jeszcze więcej lokalnych firm.
Jakie masz relacje z koleżankami i kolegami w firmie i jak oceniasz kulturę firmową TrustPay?
Jak już wspomniałam, jestem bardzo towarzyską osobą, zawsze skorą do żartów i pogaduszek.
Myślę, że jako zespół jesteśmy zgrani i dobrze się rozumiemy. Często wychodzimy razem na ramen, sushi, robimy sobie wypad na wieś albo wymyślamy coś innego. Dzięki naszemu wspaniałemu działowi HR mamy dużo teambuildingów, ale i bez tego udało nam się nawiązać prawdziwe przyjaźnie i lubimy spędzać ze sobą czas wolny.
Jak wygląda zwykły dzień pracy na Twoim stanowisku?
W naszym dziale codziennie rano mamy mitingi przy kawie i brunchu, każdy ma przestrzeń do zadawania pytań, które nagromadziły się poprzedniego dnia lub w ciągu kilku dni, a później zajmuję się odpisywaniem na maile, przygotowywaniem koncepcji współpracy z nowymi partnerami, spędzam czas na widerozmowach i rozmowach telefonicznych czy wspomnianych już spotkaniach. Kontakt osobisty potrafi niesamowicie popchnąć coś naprzód, bo w ten sposób łatwiej zbudować zaufanie, a relacja nabiera nowego, luźniejszego wymiaru. 😊
To, jak będzie wyglądał mój dzień w pracy zależy również od mojej listy priorytetów i od tego, co muszę zrobić na już. Nie mogę powiedzieć, że każdy dzień ma swoją ustaloną rutynę, ale to właśnie różnorodność najbardziej lubię w swojej pracy!
„Poza wypłatą 😀 najbardziej motywuje mnie, gdy jestem doceniana i gdy inni są zadowoleni – zarówno moi klienci (zawsze jest mi miło, gdy mi dziękują), jak i przełożeni”.
Opowiesz nam jakąś zabawną anegdotkę z pracy w TrustPay?
Pewnie! Kiedyś mieliśmy w firmie sesję zdjęciową, bo chcieliśmy, żeby każdy miał piękne zdjęcie zrobione przez profesjonalistę. Moja ówczesna szefowa, gdy dostała na maila swoje zdjęcie, poskarżyła się, że nie widzi, żeby zdjęcie zostało wyretuszowane.
Po chwili podeszła do mnie, zerknęła na moje zdjęcie, które akurat było otwarte na ekranie i wykrzyknęła: „Widzisz? To jest wyretuszowane zdjęcie!” 😀
Co Cię najbardziej motywuje w pracy?
Poza wypłatą 😀 najbardziej motywuje mnie, gdy jestem doceniana i gdy inni są zadowoleni – zarówno moi klienci (zawsze jest mi miło, gdy mi dziękują), jak przełożeni. Gdy ktoś mnie zwyczajnie pochwali: „Dobrze się spisałaś, Tina”.
Myślę, że czasami się o tym zapomina, a to może być coś, co zdopinguje pracownika do osiągania jeszcze lepszych wyników, na które będzie mu się chciało zapracować. Cieszę się, że w TrustPay się o tym pamięta. 😊