Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

7. grudnia 2021

Poznaj zespół TrustPay: Wywiad z Miroslavą Lipkovą, Director of Operations and Quality Assurance

autor: TrustPay
Obserwuj nas:

Poznajcie się! Przedstawiamy utalentowanych członków zespołu TrustPay w nowym formacie na naszym blogu – poznaj zespół TrustPay.
Do rozmowy zaprosiliśmy naszą obrotną, zawsze uśmiechniętą Miroslavę Lipkovą, Director of Operations and Quality Assurance.

Dlaczego zdecydowałaś się dołączyć do TrustPay?

Kiedy po półtorej roku w swojej pierwszej pracy po studiach zdecydowałam się na zmianę, miałam tylko jeden warunek – chciałam, żeby to była praca, którą będę lubić. W szkole od zawsze ciągnęło mnie do przedmiotów ścisłych i do liczb. Ponieważ jestem bardzo skrupulatna, chciałam wykorzystać tę zaletę w swojej pracy. Czytając opis TrustPay miałam poczucie, że tu na pewno nie będę się nudzić i na szczęście moje oczekiwania się spełniły.

„Każdy pracownik dokłada swoją cegiełkę do rozwoju firmy, a wszystkie nasze pomysły pozwalają nam się jako firmie rozwijać. Nie boję się odpowiedzialności, lubię uczyć się nowych rzeczy i interesuje mnie niemal wszystko, z czym na co dzień stykam się w pracy. Mam wrażenie, że nie jestem jedyną osobą w zespole, która wyhodowała sobie wręcz „uzależnienie” od pracy. 😊

Jakie stanowisko obecnie zajmujesz i co najbardziej lubisz w swojej pracy?

W TrustPay pracuję od 2014 r. i zaczynałam na stanowisku operatora w dziale systemu płatności. Przeszłam kolejno przez wszystkie procesy w firmie i obecnie pracuję na stanowisku Director of Operations and Quality Assurance.

Mam własny zespół w dziale systemu płatności oraz zespół testerów. I chociaż struktura naszych zadań z podziałem na dni i miesiące jest dosyć sztywna, każdego dnia robimy coś innego. Za każdym razem stykamy się z nowymi sytuacjami, oczekiwaniami, rozwiązujemy różne problemy, a przede wszystkim wymyślamy lepsze rozwiązania. Modernizujemy i rozwijamy nasz system, ułatwiając pracę zarówno sobie, jak i naszym kolegom, udoskonalamy usługi szyte na miarę dla naszych klientów.

Każdy pracownik dokłada swoją cegiełkę do rozwoju firmy, a wszystkie nasze pomysły pozwalają nam się jako firmie rozwijać. Nie boję się odpowiedzialności, lubię uczyć się nowych rzeczy i interesuje mnie niemal wszystko, z czym na co dzień stykam się w pracy. Mam wrażenie, że nie jestem jedyną osobą w zespole, która wyhodowała sobie wręcz „uzależnienie” od pracy. 😊

Co najbardziej doceniasz w swojej pracy i co obecnie jest dla Ciebie największym wyzwaniem?

Cenię sobie zaufanie przełożonych, przyjacielskie relacje, możliwość rozwoju w konkretnym dziale czy w strukturach firmy. Choć pracuję tu już dosyć długo, ciągle uczę się nowych rzeczy, sama testuję nowe rozwiązania, uczestniczę w ich rozwoju i w najdrobniejszych szczegółach poznaję różne procesy od kuchni. Pomaga mi to w rozwiązywaniu różnych sytuacji w życiu prywatnym. Z doświadczenia wiem, że nie trzeba się niczego bać – jeśli lubi się swoją pracę, każde wyzwanie można pokonać.

Interview s Miroslavou Lipkovou

Jakie masz relacje z koleżankami i kolegami w firmie i jak oceniasz kulturę firmową TrustPay?

Myślę, że relacje między pracownikami są bardzo dobre. Wciąż mamy o czym ze sobą rozmawiać, zarówno na tematy zawodowe, jak i prywatne. Do każdej sytuacji podchodzimy z dystansem i motywujemy się nawzajem. Poszczególne działy są dla siebie wsparciem, wszyscy sobie nawzajem doradzamy i pomagamy.

W sekretariacie mamy świetne, tryskające energią dziewczyny, które organizują nam teambuildingi, podczas których wszyscy doskonale się bawimy. Nawet pandemia nie przeszkodziła nam w teambuildingach, online też można było robić różne ciekawe rzeczy. TrustPay dba o kondycję fizyczną i zdrowie swoich pracowników, na przykład umożliwia uczestnictwo w zajęciach jogi, pilatesu czy treningu funkcjonalnego online. Od czterech lat jesteśmy zaangażowani w projekt „Do pracy na rowerze”, którego celem jest ochrona naszej planety.

Jak wygląda zwykły dzień pracy na Twoim stanowisku?

Nigdy nie potrafię na sto procent przewidzieć, co danego dnia się wydarzy. Jedyna rzecz, która jest pewna to poranna kawa. 😊

Mamy sporo rozmaitych obowiązków i zadań. Razem z moim zespołem na co dzień zajmujemy się takimi kwestiami jak przelewy bankowe, usługi acquiringowe, reklamacje kartowe, raporty finansowe, testowanie systemu pod kątem nowych wymagań i ulepszeń. Krótko mówiąc, na co dzień spotykam się z analitykami i developerami, uczestniczę w wewnętrznych mitingach (w niektóre dni miewam takich spotkań kilka, w inne mniej).

Ponadto moim zadaniem jest także scalanie wszystkich informacji i planów oraz udostępnianie ich moim kolegom poprzez tworzenie procedur czy przygotowanie szkoleń.

Opowiesz nam jakąś zabawną anegdotkę z pracy w TrustPay?

Takich anegdotek nazbierało się już sporo, ale tej jednej nigdy nie zapomnę.

W pierwszej chwili wcale nie było mi do śmiechu, dopiero gdy pierwszy szok minął, ale za to koledzy mieli ubaw po pachy. Jakoś po dwóch miesiącach pracy w firmie jeden z kolegów wysłał mi SMS-a w imieniu naszego CEO. Napisał, że mam się stawić w jego biurze, żeby podpisać wypowiedzenie. Do tej pory nie rozumiem, jak mogłam w to uwierzyć, ale musiałam mieć chyba niezłą minę, bo koledzy jeszcze przez miesiąc się z tego naśmiewali. 😊

To też może Cię zainteresować

Economy
author: TrustPay
Jak w TrustPay wyglądają wypłaty środków, które otrzymujesz od swoich klientów?
Co to jest rachunek do wypłat i gdzie możesz go ustawić? Przeprowadzimy Cię przez cały proces i omówimy wszystkie opcje wypłaty.
Economy
author: TrustPay
Optymalizacja bramki płatniczej lub jak ograniczyć odsetek porzucanych koszyków
Zjawisko porzucania koszyka wciąż stanowi duże wyzwanie dla sprzedawców. I choć próbują je zwalczać, wciąż niepokojąco wysoki jest jego przeciętny wskaźnik, dochodzący do 80%. Dlatego tak ważne jest stworzenie odpowiednich warunków i zapewnienie komfortowych doświadczeń zakupowych, co przełoży się na liczbę konwersji oraz ograniczenie liczby klientów, którzy w ostatniej chwili opuszczają stronę.
Economy
author: TrustPay