Zwiększ liczbę dokończonych zakupów w sklepie internetowym dzięki nowej funkcjonalności ponowienia płatności.
Zwiększ liczbę dokończonych zakupów w sklepie internetowym dzięki nowej funkcjonalności ponowienia płatności. Od tej chwili nasza bramka płatnicza umożliwia użytkownikom ponowienie płatności, jeśli wcześniejsza płatność została odrzucona. Bramka płatnicza zachęca użytkownika do podjęcia kolejnej próby dokonania płatności.
Dzięki funkcji ponowienia płatności Twój klient będzie mógł podjąć próbę dokonania płatności z użyciem tej samej lub innej karty kredytowej. Próba może być powtórzona trzykrotnie.
Jak to działa?
- Płatność została odrzucona
- Bramka zachęca klienta do ponowienia próby
- Klient może dokończyć płatność
Aktywuj ponowienie płatności
Ta funkcjonalność nie jest włączona domyślnie. Jeśli chcesz włączyć ponowienie płatności, możesz ustawić tę funkcjonalność dla poszczególnych projektów/URL przez portal biznesowy w zakładce:
USTAWIENIA –> USTAWIENIA TECHNICZNE –> Ustawienia płatności kartą –> Aktywuj ponowienie płatności
Wyjdź klientom naprzeciw, zwiększając tym samym liczbę dokończonych płatności!
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z naszym działem wsparcia na podpora@trustpay.eu.