Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

Farmasi ulepsza swoje płatności z pomocą TrustPay

author: TrustPay
Follow us:

Międzynarodowa marka kosmetyczna Farmasi słynie z wysokiej jakości produktów i modelu sprzedaży bezpośredniej, którym zawdzięcza miliony obserwujących w 29 krajach świata. Aby zakupy sklepach internetowych stały się jeszcze przyjemniejsze, firma postawiła na innowacyjne rozwiązania we współpracy z TrustPay.

Farmasi to jedna z najszybciej rozwijających się spółek na świecie w sektorze sprzedaży bezpośredniej, znana z wysokiej jakości produktów dla urody, do pielęgnacji skóry, kosmetyków wellness dla ciała oraz zobowiązania przestrzegania wysokich standardów tzw. „bezpiecznego piękna”. Dzięki atrakcyjnemu modelowi biznesowemu opartemu na prowizjach i szerokiej gamie produktów, firma trafia do coraz szerszego grona początkujących przedsiębiorców, którzy chcą dołączyć do globalnej społeczności ponad czterech milionów influencerów beauty.

Wyzwanie

Spółka Farmasi, produkująca milion produktów dziennie, do 2025 roku chce zostać firmą kosmetyczną numer jeden w sektorze sprzedaży bezpośredniej. Aby wspierać rozwój i zwiększyć konwersję, firma chce zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe, czemu ma służyć udostępnienie lokalnych metod płatności podczas zakupów przez Internet.

Ostatnie dwa lata pandemii, która sprawiła, że nasze życie, nie wyłączając codziennych potrzeb, przeniosło się do Internetu, wprost zrewolucjonizowały zakupy w sieci, umożliwiając dostępność usług przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

„Rynek kosmetyków jest bardzo konkurencyjny” – zauważa Mehmet Arsu, dyrektor generalny Farmasi na Europę Środkową. „Aby odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej, potrzebne są doskonałej jakości produkty i proste metody płatności. Brak preferowanej przez klientów metody płatności może być przeszkodą w robieniu zakupów. Szukaliśmy dostawcy usług płatniczych, który zapewni nam dostęp do szerokiej gamy metod płatności, aby wyjść naprzeciw stale zmieniającym się potrzebom naszych klientów”.

Rozwiązanie

TrustPay oferuje szeroką gamę alternatywnych metod płatności i ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dużymi, zagranicznymi markami. Marka Farmasi postawiła na TrustPay, aby usprawnić płatności na szybko rozwijających się rynkach, m. in. w Niemczech, Czechach, Polsce, Słowacji, a od niedawno także Malezji i Hiszpanii.

TrustPay oferuje dodatkowo portal biznesowy – back-office, pozwalający na optymalizację zadań administracyjnych oraz zarządzanie ustawieniami i płatnościami. Między innymi dzięki temu Farmasi mogła szybko i bezproblemowo wprowadzić lokalne metody płatności (np. Sofort i Giropay w Niemczech oraz Blik w Polsce) oraz portfele Google Pay i Apple Pay, które zyskują na popularności w całej Europie.

Rezultat

TrustPay dostarcza Farmasi prosty i intuicyjny interfejs ze wszystkimi metodami płatności, które są potrzebne do tego, aby dostosować kasy online do optymalnej kombinacji metod płatności w każdym kraju, w którym działa firma.

Dzięki temu klienci mogą korzystać z preferowanej metody płatności za pośrednictwem bezpiecznej bramki płatności, która jest spójna i zgodna z kolorystyką marki Farmasi. W ten sposób klienci nie rezygnują z zakupów, a cały proces przebiega sprawnie.

Ponadto w pełni zintegrowany Portal Biznesowy i TrustPay API gwarantują Farmasi zdalny dostęp, obsługę i dostosowywanie funkcjonalności, takich jak na przykład ustawienie czasu automatycznego zwrotu pieniędzy przy użyciu jednego interfejsu z podglądem wszystkich kont firmy. Obsługa Portalu Biznesowego jest przyjazna dla użytkownika i zapewnia dużą elastyczność.

Według Arsu: „Udostępnienie lokalnych metod płatności, których klienci oczekują podczas zakupów w Internecie pozwala nam być jeszcze bardziej proklienckim. Portal Biznesowy jest przejrzysty i oferuje wszystkie niezbędne narzędzia. W ten sposób możemy być bliżej naszych klientów, a jednocześnie zapewnić im sprawne i bardziej komfortowe doświadczenia zakupowe”.

 

Zalety

TrustPay zapewnia ogromną elastyczność i innowacyjność w dziedzinie płatności, których Farmasi potrzebuje. Nowoczesny i prosty w obsłudze Portal Biznesowy umożliwia dodawanie i konfigurowanie płatności oraz pomaga uprościć bardziej skomplikowane operacje. Przykładem może być utworzenie dwóch oddzielnych projektów dla waluty złoty polski – jednego do płatności kartą, drugiego do płatności popularnym BLIK-iem.

Arsu dodaje: „TrustPay zawsze jest gotowy szybko zareagować na każdą naszą potrzebę. Mamy przypisanego account managera, który odpowiada w ciągu 24 godzin. Dzięki solidnemu wsparciu doskonale sprawdza się jako partner. Z płatnościami oferowanymi przez TrustPay możemy pozyskać jeszcze więcej globalnych klientów i influencerów”.