FAQ
Rejestracja i otwarcie konta TrustPay
Bramka TrustPay – regulamin i ceny
Bramka TrustPay – wsparcie
Rejestracja i otwarcie konta TrustPay
Do założenia konta w TrustPay wystarczy zawarcie umowy jako osoba prawna lub osoba fizyczna. Aby możliwa była obsługa płatności kartą konieczne jest posiadanie siedziby w jednym z krajów EOG. W przypadku natychmiastowych przelewów bankowych kraj pochodzenia Sprzedawcy nie ma znaczenia.
Rachunek możesz otworzyć w EUR i CZK, przy czym w przypadku płatności kartą nie ma znaczenia, w jakiej walucie klient płaci. W przypadku płatności przelewem natychmiastowym klient może zapłacić w walucie Twojego rachunku.
Rachunek możesz otworzyć w EUR i CZK, przy czym w przypadku płatności kartą nie ma znaczenia, w jakiej walucie klient płaci. W przypadku płatności przelewem natychmiastowym klient może zapłacić w walucie Twojego rachunku.
Tak. Następnie możesz zarządzać wszystkimi swoimi kontami w jednym miejscu – przez Portal Biznesowy.
TrustPay nalicza opłaty na podstawie Cennika opłat – o ile nie są ustalane indywidualnie.
Skontaktuj się z naszym działem wsparcia.
Nie, nie musisz. Możesz wybrać metody płatności, które preferujesz Ty i Twoi klienci.
Po utworzeniu konta standardowo aktywowane są obie opcje płatności, tzn. natychmiastowe przelewy bankowe i płatności kartą.